poniedziałek, 21 lutego 2011

Czego to ludzie nie wywalą...

Zakupiłam niedawno w lumpeksie na wagę zestaw kosmetyków The Body Shop o zapachu waniliowym o wartości 150 pln - w UK potrafią wywalać naprawdę niesamowite rzeczy, tylko często ciężko je upolować, bo zdarza się że w poniedziałki pod lumpeksem stoi kolejka i czeka na otwarcie. Ja zawsze przychodzę godzinkę lub dwie później i zdążam na super okazje. Kosmetyki były w pudełku i jedna babka nie kupiła ich, bo uznała że pudełko bardzo jej się podoba, ale żeby wydawać 25pln. Upolowałam tylko dlatego że w Polsce The body shop jest mało znaną firmą. Mam kilka ich kosmetyków i jestem zadowolona, ale nawet mi byłoby szkoda kupić w ich firmowym sklepie samo 200ml masło do ciała za 69zł, wolałabym upolować na ebay. Kupiłam raz na ebay okazyjnie takie masło o zapachu winogron za 1 funta (plus 4 funty wysyłka) i trochę były to zmarnowane pieniądze, bo była to stara seria z 2004 roku, co z tego że kosmetyk zafoliowany, jak po otwarciu okazało się że ma dziwny nieco zapach. Tym razem zestaw jest zafoliowany i wyprodukowany w 2010, czyli świeży.

1 komentarz: